این مطالعه با تمرکز بر محیط معاصر که فناوریها به سرعت در حال پیشرفت هستند، به بررسی تأثیر ظرفیت های هوش مصنوعی (AI) بر عملکرد کسبوکار میپردازد. علاوه بر این، هدف این پژوهش بررسی چگونگی تأثیر ترکیب ظرفیت های هوش مصنوعی و تصمیمگیری به موقع بر عملکرد کلی کسبوکار و ارائه بینشی در مورد چگونگی تعامل این عوامل و کمک به ارتقاء موفقیت سازمانی در چارچوب فرآیندهای تصمیمگیری مدرن مبتنی بر هوش مصنوعی است. این تحقیق از رویکرد کمی برای تجزیه و تحلیل دادههای جمعآوری شده از ۱۸۴ نفر از مدیران ارشد شرکتهای مختلف استفاده میکند. این مطالعه نشان داد که کسبوکارهایی که از ظرفیت های هوش مصنوعی بالاتری استفاده میکنند، اغلب تصمیمگیری به موقع بهتری دارند. با این حال، تعادل بهینه بین تصمیمگیری به موقع در زمینههای مختلف متفاوت بود و بر نتایج کلی عملکرد کسبوکار تأثیر میگذاشت. درک این تعامل برای سازمانهایی که به دنبال افزایش اثربخشی عملیاتی و نتایج استراتژیک خود هستند، بسیار مهم است. دیدگاه کلی این مطالعه بینشهای ارزشمندی را برای سازمانهایی ارائه میدهد که قصد دارند کارایی عملیاتی و اثربخشی کلی را به طور استراتژیک در یک محیط مبتنی بر هوش مصنوعی افزایش دهند.

دیدگاه خود را بنویسید